baby when the lights go out

och gissa vad jag tänker skriva nu?
DET ÄR FREDAG IDAG!
ja ni vet, ÄNNU en vecka har fortlöpt. det är nu 1,5 vecka kvar i skolan sen en vecka med lek o skoj och sen ja, slut. veckan har inte varit så farlig, fast den började med panik när tusen arbeten tydligen skulle prackas på dom sista veckor, framförallt i engelska, ni vet jag tjatar om henne, Anna-Tyrann. så jävla sant. fast hon är ju söt. nåja. studiedag i onsdags som ni vet, plugg plugg. mest lite plugg varje dag faktiskt, och engelska nationella i torsdags istället för sovmorgon.fick även hyra oliver twist, för jag har ju inte läst boken som jag skulle, skulle diskutera och ha FRÅGOR idag, men ingen var där förutom jag, så jag slapp. blir nästa fredag, och jag komemr ju inte veta mer för det, och jag (och alla andra i min grupp) kommer få PISK. fan. iaf, idag var det två naturkunskapsredovisningar och dom gick väl okej med! fast man somnar ju av att lyssna på andras... sorry folks. åkte förbi Sara nu efter skolan och hämtade upp min nya partyväska som Marie köpte till mig i barcelona, taaack snyggo. kommer bli perfa ikväll, och ja, hela sommaren! woho!

ja, som ni just läste; IKVÄLL IKVÄLL IKVÄLL. så jävla pepp jag är! studentfest! och jag o jennifer taggade varandra ännu merimage641 igår! eller ja, jag taggar alla jag möter, tror det kommer bli riiiktigt bra fest faktiskt. karaoke.. säger ju sig själv, INGEN ska sjunga, men jag kan nog tänka mig hur det slutar ikväll ändå.. mahha. i vilket fall så kommer det bli dans dans dans! maha, som vanligt är ju förfest det knepiga, lätt tänker ni för att vi bor i studentrum, men om nån kommer på oss blir vi ju utkastade! haha, okej spelar roll när det är så kort kvar? nåja, det verkade iaf finnas ngt på G och jag tror nog att jag o Karin slår följe till det! MYS! dagen i-lands blir ju givetvis outfiten, har två att välja på.. så får nog klura lite på det. ska ju träna innan, så kan ju kolla lite vad dom andra ska ha på sig o sådääär.

imorgon så blir det nog lite chill, vore bra om det blev lite plugg, men har en känsla av att det inte komemr ske. kanske bio på kvällen med Dave med, tydligen skulle kanske Jessie&Linus ironiskt nog också på bio då, så får väl se om vi slår ihop våra påsar eller hur vi göööör. det blir nog bra i vilket fall som helst!

kärlek till er där ute!
Postat av: jenn

så mkt kärlek.
jag kommer titta förbi den förfesten du och karin ska hänga på. så då går vi lös som vanligt. puss!

2008-05-16, 17:08:56 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: cissi också.

ha aaaaaskul ikväll! :D

2008-05-16, 19:33:53 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Marie

söto. du vet för vad! :)

2008-05-16, 23:48:27 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: jenn

baby when the lights go out, stämmer rätt bra asså.

2008-05-17, 20:08:11 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Adam

jaa,du hade rätt,vilken jävla fest de blev!!=)

2008-05-17, 23:07:18 - URL: http://adam3.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!