How can I forget shaking every memory, looking back when sun never set around here

104 nya inlägg på bloglovin. det är nog rekord. men nu tror jag nog jag läst alla o känner mig uppdaterad. en vecka på gotland har passerat, mycket trevligt o kul (och alkohol, skål) så nu är det jobb en vecka med så mkt träning det går för att få ur alla gifter. ni får bilder en annan dag, kanske imorn tom! "yeeeeah" skriker ni i kör. fint då.
Postat av: Sara

Hehe varsågod :) Tyvärr blev kortet så mörkt =/ Såg jättebra ut på skärmen när jag skulle beställa tackkorten men när jag fick hem alla så var de mkt mörkare :(

2010-08-02, 23:04:21 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!