jag kan göra det som ingen gjort

Fortfarande Maggio som spelas... har iaf inte pluggat något idag. men kollat på bröllop och sedan gåt på pass på SATS med min fina sara som jag träffar för sällan.. direkt efter mötte vi upp SaraRöd & JohannaFalk för en öl.. eller två eller så. satt i solen o mös i vasaparken tills det blev kallt och vi gick in på tennstopet. mycket bra! och kommer förmodligen ha en riktigt sjysst träningsvärk imorn med tanke på hur länge sedan det var jag körde styrka. dock hoppas jag på att jag o peter kan få chans att gå på ett litet pass imorn och aktivera även peters "prova på" träningskort. så vi kan köra lite nästa veckan. mycket. peter är på match.. han får gärna komma hem nu...


Postat av: sara

jag gjorde inte heller nåt haha :P

2011-04-30, 11:00:44 - URL: http://www.saramedsinrocktiara.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!