At least I woke up smiling

Lite mer jobb när man blir väckt på morgonen, men det är bara fiint! har varit helt ledig idag och har mött upp min gamla vapendragare Johanna L (haha, lågstadievarning) vid östermalmstorg och sedan har vi promenerat runt halva stan vilket ledde till ca 15000 steg! detta kändes ju himla bra, vi har även avnjutit en sallad och munnen har gått i ett hela tiden! precis som det ska. jag ska fixa en karta åt er så ni får se hur vi vandrat längst vattnet...



hoppas detta blir tydligt för alla! ;) mest dig johanna, haha. det är alltså det blåa sträcket.. vilket blev ca 9km.. och det var ändå ganska så varmt! i vilket fall, måste det göras om, men i bättre skor. mina fötter är helt trasiga! haha, hade en liten tanke om att ut o springa, men jag kunde knappt ta mig ned till systemet! haha. låter bra va, så råkade lösgodiset kosta 3.90.. SÅ, med andra ord blir det godis o unga mödrar istället. tänker mig kanske ett löp imorn förmiddag!
Postat av: Johanna L

hahaha, fan vad bra med karta. och fan vad bra vi är. jag ska också springa imorgon förmiddag. hepp hepp!

2011-06-22, 19:34:36 -
Postat av: karro

jäklar det va långt :)

2011-06-23, 06:53:37 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!