Håll ditt huvud högt det är allt man kan begära

Måste bara skriva ett till inlägg idag. Att efter att veta att jag inte hinner springa med Lova, massa hagel och en "jag känner mig jävlingt långt från mina mål"-dag, så tog jag mig till friskis, gick fort i typ 5min, sprang i ca 25min och lite nedjogg på det, bokade in mig på ett inställt corepass, som istället blev cirkelfys! även om den inte var lika jobbig som vanligt, utan mer fokuserad på coremuskler så blev jag ändå svettig o lyckades antagligen förbränna lite till. Så det blev en bra dag, trots att jag tvekade flera gånger om jag verligen skulle gå på cirkelfysen.. "vad är det jag jiddrar om?" kände jag sen, klart jag ska gå.

Nu ligger jag nedbäddad i soffan o faktiskt längtar lite till mitt & Lovas pass imorn. Det skulle ni också göra om ni fick va med på allt kul! Plus äta mysigt mellanmål med oss...

Här kan ni klicka om ni vill ha asmycket inspiration, lite varierande kvalité dock..


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!