jag bor 4 trappor upp och du är välkommen in

Ja kära vänner. För er som följer mig på insta eller är vän med mig på FB så har ni ju sett, tänkte skriva årets happening, men det har ju hänt ganska mkt detta år, typ examen o en bebis som kom, så tar tillbaka det. Men kanske höstens happening iaf! Vi har ju letat o velat o budat o hållt på sen början av året, men inget har riktigt passat oss eller varit helt värt. Finns ju både för- o nackdelar med att leva med en mäklare.. Man har i princip flyttat ur lägenhetn innan man flyttat in. Men nu har vi iaf tillslut köpt en lägenhet även om det Blev lite dyrare än vi först tänkt. Renovera ska vi göra också, slita ut kök, ha ned en halv vägg, lägga nya golv o måla om alla rum. Toaletten är det som är stambytt o klart, relativt neutralt o så, men allt annat ska bort. Puh. men självklart tror vi att det kommer bli toppen, annars skulle vi ju inte satsa. Iris kommer få lite golvyta som hon kan lära sig gå på och ett eget rum.. vi behöver inte ha saker överallt utan kan stoppa det i skåp..Det tar 15min med buss till jobbet, 20-25min med buss/tåg och till ma&pa...sånt känns smidigt o bra när man ska tillbaka till dom hjulspåren..!
 
 
Typ såhär! Ska verkligen försöka ta före o efter bilder på allt.. herregud vilket spännande projekt..! Så alla ni som känner händiga människor, målare, rivare, byggare är välkomna! 
 
Postat av: karolina

Grattis igen till er. härligt med två balkonger. :)

2013-11-09, 10:44:22 -
Postat av: Lovisa

Åh ser ju toppen ut :D Där kommer ni trivas fint! Grattis

2013-11-09, 20:04:06 -
Postat av: Lisa

Stort grattis! Ja du vet ju vart du hittar elektriker i alla fall ;)

2013-11-10, 11:18:00 -
Postat av: Mia

Verkar ju as fett!! Stort! Lyxigt! Iris får egen balkong!!

2013-11-10, 22:19:19 -
Postat av: josefin

Kommer bli huuuur bra som helst!! Fan vad kul!!!! :D Och ja, se verkligen till att ta före-bilder! Vi har inga såna och det är skittrist tycker jag, man vill ju verkligen kunna se den enorma skillnad man gjort med stället liksom ;) Grattis till ert nya hem!!

2013-11-11, 21:39:56 -
Postat av: Sabina

Jag känner en rätt sexig målarlärling som säkert kan hjälpa till ;)

Grattis igen!

2013-11-28, 16:35:43 - URL: http://alphabettown.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!