Pink evening

Så var det redan torsdag så att säga. haha. varför känns det alltid som att veckorna går så fooort? baha.

men idag var det i alla fall frilufsdag. (haha, "Lufs") och lufsa var precis vad jag gjorde. vid 10 så började jag o Lisa vår lilla promenad. v tog oss till hallen och lämnade väskor så vi skulle slippa släpa. sen gick vi fasiken hela stan runt och satte upp lappar om matchen. så nu fåre banne i mig komma folk.
efter att vi gått i ca 1½timme så var vi nere på "stan" där skulle vi kolla vad det fanns att stoppa i våra allt för tomma magar. och det blev helt enkelt första bästa ställe; Neavou (stavning?) i vilket fall var det buffé! vilket är lika med  stoooort svull. så himla mycket god ma och sallad så det var sjukt. haha. jag vet inte hur mycket jag proppade i mig. men vi satt där i 1½ med. haha. så vi åt garanterat upp allt vi gått. nåja. gotteli gott gott iaf. när jag satt där och tuggade som bäst kom även två snyggingar gående över torget, Karin och Jessie hade ju varit o pumpat på Atlantica och såg fräscha ut, höhö.  Sedan  rullade vi bokstavligen upp till hallen sedan vid 13. för kvart över skulle jag prata med Kalle, så jag hade lite tid på mig att smälta maten innan träningen. samtalet gick bra, såklart. och sen var det träning. den började bra men mot slutet gick det bara käpprätt åt helvete, och jag har liksom inte psyket att palla sånt så jag ville typ lägga mig ned o dö eller slå nån riktigt hårt. inget av dessa alternativ hände och jag fick istället en timme gym. jo men taaaack. på gymmet skulle vi inte göra ngt som var tungt, jag frågade om det var ok att jag gick hem istället. höhö. men jag gick in o cyklade lite, gjorde lite sit-ups o bnkpress. mina ben ville nämligen inte alls. jag höll på kanske 40-45 min sen gick jag och duschade. skulle ju trots allt träffa SYOn. höhö. ;)

jag trampade senare iväg mot tågstationen. hade fått instruktioner av både Kalle, Rikard och Karin, och dem stämde någorlunda överens och jag lyckades faktiskt ta mig fram. riktigt stolt måste jag säga. väl därinne så fick jag mig ett ordentligt samtal. och anntecknade ingenting, för jag har så bra minne. (borde skriva ned nu) och det var himla intressant faktiskt. och så lät det bra. dock så kom vi fram till att jag nog ska ha utökat program om det går, haha, och det var ju inte riiiiktigt därför jag kom dit, men det blir nog bra.

cyklade hem och Emma hade tagit med mat från matan till mig, gjorde lite spagetti till köttbullarna. gottigott det med (trot eller ej, jag kunde äta mer ändå, med tanke på min lunch). nu sitter jag här och rullarna tummarna typ. haha, hoppas på att min man ska komma hem från träningen och så kanske jag ska göra lite samhäll. ev skriva ihop det lilla häftet om mitt SYO samtal. Kanske gå in ett par av mina skor med. haha, typ så kul har jag på kvällarna? men de måste ju vara fit tills det är lagom varmt ute. vilket btw börjar bli! tjohej på det!


Bapaaa
Postat av: karin

ja oj så vi pumpade ^^ haha

2007-03-09, 19:49:30 - URL: http://www.nogg.se/kaarin

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!