förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär

så var flytten igång!

igår var jag o SaraRöd i vårt nya hus, fick nycklar och lite sånt. självklart ska inte allt gå på räls, så den vägg dom lovat att sätta upp var såklart inte uppe, dom tyckte istället att nån skulle bo i vår walk n closet (!?) det är så litet, och det går bara inte. så har snackat lite och sollentuna har lovat att fixa det, nån gång, på ngt vis. och lottningen slutade med att jag skulle ha det rummet, så vore ju najs om det var en vägg faktiskt! haha. åkte dit med en hel del lådor o så med.. min goda vän Johanna och jag ska åka dit strax med, så hon får se spektaklet. (HAHA; Sara ringde just, hon är redan vid huset så säger hon "jag tror jag är helt lost igen". låt oss bara säga att jag sprang halva sollentuna centrum runt igår för att hitta henne o föra henne till vårt hus, när hon precis innan skrutit om hur bra hon var på att åka pendeltåg.. nåja) som ni kanske fattar ska vi möta Sara där, blir säkert en sväng på second hand affären som ligger mitt emot vårt hus. pilla lite dära och sen är det träning vid 5. sen är det ju 08 08 08 idag, och det firas ju givetvis här. så stureplan är avspärrad för massa fest och rykten går att allt kostar 8 kr!! jag har mest ångest för vilken förfest jag ska gå på... hm.

vaknade vid halv 5 imorse och hade så jävkla ont i halsen, vilket aldrig släpper. har gått en vecka snart med täppt näsa och ont i halsen till o från. blir så less på't! uscha. men vädret gör ju sitt... alkoholen med säkert..

Start to breathe and fake a smile
Its all the same after a while




en glad låt dårå! and I'm away!
Postat av: jennifer

ikväll är det fest för mig med, vem vet, ett telefon samtal vid stängning kanske?

2008-08-08, 17:28:13 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Marie

klackarna i taket, baby! jag har börjat kolla på lite helger, hea hea hea...PUSS!

2008-08-08, 18:27:27 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: karin

Cissi det är tomt utan er i Falköping! Kom, nu! <3

2008-08-17, 22:42:57 - URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: jennifer

ihelgen ses vi!

2008-08-24, 22:19:33 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!