God knows I ain't happy so I want it bad tonight

Vissa dagar går man o går, man går o funderar på om det här verkligen är ens liv, är det här den vardag man faktiskt valt att leva i. om det inte är meningen att det ska vara mer än såhär.  och så vissa dagar så går man o tänker samma sak, fast tvärtom, är det här verkligen mitt liv? är det jag som har det så bra? vad är det egentligen gör att jag får leva det nhär livet, så fullt av värdiga o viktiga saker? att man har vänner som bryr sig, att man faktiskt är omringad av människor som bryr sig, att man har en vardag som faktiskt ger något och att man har möjligheten att göra vad man vill. skulle det vara så att man inte är nöjd med det man valt, har man alltid möjligheten att faktiskt välja om! helt otroligt egentligen... amn borde tänkte lite så ibland, att man faktiskt har sjukt mkt saker att ta sig för, om man bara vill.  nåja, slut på dagens djupa.

dagen har varit som så många andra dagar, men idag har jag för tusonde gången skurit på mig på en av våra knivar, fast idag riktigt djupt, sara fick panik o ellinor klippte lite tejp så jag kunde få ihop jacket, förhoppningsvis blir det bättre snart så jag kan använda handen normalt, blödde som tusan. smidig_tjej89.
idag är det träningsledigt, underbart kan man faktiskt få tycka. några tänkte köra ett danspass på friskis idag, skulle vara mycket kul, men min morfar fyllde år igår, så jag åker med mamma hem frnå jobbet o vi ska bjuda på middag, vilket också känns sjukt värt med tanke på att han itne mår allt för bra. tyvärr. men ska bli najs att träffa familjen också, fast dom är så nära så hinner jag fan aldrig se dom! illa cilla.

har föresten införksaffat ett nytt minneskort till mobilen, så nu får det plats hur mkt musik som helst, helt lovely! har fått lite nya favoriter, så lägger säkert upp nått här snart, nu måste jag byta om innan mamma kommer förbi o hämtar upp mig!

have fun, in the sun!
Postat av: Peotr!

dagens djupa cissi, aa du! du är riktigt djup alltså, inte alltid, men du har dina stunder :) DU MÅSTE KOMMA HIT SNART! (kommer upprepas i varje inlägg nu) :P

2008-10-02, 07:15:36 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!