turns away and leaves me standing

vilken vecka det var förra veckan, bara massa jobba o träning o när jag väl var ledig så var det möte på jobbet, det var mycket av allt o lite sömn. i lördags åkte vi klockan 7 mot katrineholm, så det var ju skönt med helg så man fick sova ut... spela två matcher, vi vann båda, så det var väl bra antar jag! var hemma vid halv 8 och då åkte jag o EmmaB till henne och sen vidare till Björn&Sara och det blev tv spel och mojitos för hela slanten! jag blev bättre för varje mojito, mer än vad man kan säga om dom andra. sen kom Jens och hans två mycket skumma vänner, men dom gick rätt snart igen. vi blev kvar till 4a snåret då vi tog en taxi hem till Emma där hon duklade upp till festmiddag med kött&klyftpotatis, jag o Jens bangade ju inte på det precis och somnade senare på varsin soffa. Emma väckte oss två timmar senare och ledde oss till en säng haha. vaknade lite för tidigt kollade lite på idolrepriser och sen bar det av in till stan. där mötte jag upp Kleva och sen kom Sara&Ellinor och det blev mysfika på Kofi. i like.

så var det måndag igen och jag ville inte inte inte tro på klockan som ringde imorse 06.10. men som vanligt när jag väl tagit mig till jobbet och sätter på dagens första kopp te, så känns det rätt bra. sen är ju mina barn helt underbara och ovanligt glada idag, dessutom hade jag vilan så sov typ en halvtimme och sen var det rast. fick gosa med dom nyvakna 1,5 åringarna med, som sagt, ett helt okej jobb.

idag är det tidig träning och det känns mycket behövligt, är väl klara runt sju, dusch och buss eller gående hem, beroende på vilket humör jag är på.. ta det lite lugnt, måste säkert handla lite med, pust, fixa tvätten kom jag på nu. typiskt. sen ska jag sova sova sova ikapp massor, min säng har helt enkelt blivit underskattad på sistone.

Puss!
Postat av: jenn

du kom aldrig i lördags, åh.

men ser att du verkar haft skoj iaf :) hoppas på lite mer info i ett mejl. för snart får du ett låååångt ifrån mig. har så mkt jag vill säga.



puss älskade du.

2008-09-15, 19:44:00 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!