it feels like you already knew

jag borde ju inte ens få ha en blogg, jag borde ju inte få kalla mig bloggerska (gör jag det?), jag är en usel underhållare.. jag vet. så förlåt mig alla fans! snälla stanna hos mig ändå..

men nu har jag faktiskt varit sjuk.. kände redan förra fredagen på dagen att allt inte var riktigt okej och jag var helt död  när jag om hem från jobbet. blev gen träning i fredags utanlåg och sov typ. ilördags hade jag feber hela dagen, kändes okej på förmiddagen men sen bara dog jag och sov mest hela eftermiddagen. pallrade mig iaf till träningen full med värktabletter på söndagen och kände mig okej, tillräckligt drogad för att spela matchen... en jävligt lång match blev det och ynka ett poäng, så jävla tråkigt. inte blev man frisk av det heller.. måndagen jobbade jag på, folk har semester o man kan ju inte lämna alla i sticket. gick väl okej tills lunch, men då var det inte långt kvar så kom hem och somnade. ingen träning.. i tisdags tänkte jag väl att "jo det går! lite ont i halsen bara..." och lite seg i huvudet  död efter några fingerslag..David sa åt mig att inte träna. Onsdag ledig, jättemysfika med Ellinor, Sara och Kleva! puss! s blev är det av tilldet torsdag och idag blev det äntligen ett pass vare sig kroppen ville eller inte, är ju ingen träning imorn för då bär det ju av mot Norsjö!

vilket jag sitter o oj:ar mig för nu.. att jag borde skriva en lista på allt som ska packas och inhandlas imorgon.. efter jobbet, ädr jag öppnar ännu en morgon.. underbart.

men det har såklart hänt massa roligt med!! tex har min underbara man fixat så jag nu har nya Mando Diao skivan Give me Firei lurarna, Marit Bergman släpper nytt album 25 Mars vilket är nästan ännu mer love, och som inte nog med det, så ska Ellinor Lovisa och Cissi på POPCIRKUS! där såklart Marit Bergman spelar, hon har nu fått med sig en Fröken Maggio, och det kommer säkert komma nån mer rolig filur..OCH om allt r som vi vill, trots att jag är 18 dagar för ung, så ska jag och Peter gå på Loney Dear på Debaser den 28 Mars! yay, mest mys.
och min damer och herrar som att det inte toppen av toppen är det väl i alla fall 99% klart att vi (vi=ännu lite oklart, men emmaBL, SaraM och Peter iaf) ska till PEACE & LOVE! så himla superbra det kommer bli! looking forward så mycket!

just nu håller Ellinor på att fläta mitt hår.. hur ska jag klara mig utan henne sen?

Ps&Gonatt mina vänner.
Postat av: karin

Ciiissi, juste ni ska till Norrland i helgen, det ska Rig B också! Ni kanske får sällskap på tåget juu!!! wish i could be there!

(jag vet jag har fortfarande inte ringt(sämst)) Men Pussss <3

2009-02-26, 23:47:14 - URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: PR

Lite trist att inte pajen visade sig vara något högvattenmärke, men vad gör man liksom..



Är jag fortfarande bokad på kicken eller?

Du är..

2009-02-27, 14:17:28 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!