I don't know how to begin

Jag lever, om nu någon varit orolig. känns för tillfället mer och mer meningslöst med blogg. men det kanske är såna tider nu helt enkelt.. var ju sjuk för en vecka sen, och har ju haft snuva och hosta men i måndags slog feber till igen. med råge. i tisdags låg jag däckad hela dagen, kände mig halvbra på dagen, men på eftermiddagen var feber uppe på 38,9, undrar om jag haft så hög feber någon gång förut. i vilket fall så var jag ännu mer däckad och sov typ 12h i sträck (med lite kiss- och drick tillfällen). så vid 12 var jag uppe idag och känner mig givetvis mycket bättre. skönt, med tanke på att en libero redan är borta och jag måste kunna träna lite och spela match i helgen, plus att det är tenta på måndag och alldeles för många dagar har redan gått utan plugg... suck!

Idag är det första december (sjukt) och jag fick av mamma när jag var där (näst)sist en "namnsdagspresent" (i kombo med att "du är ju så duktig i skolan och så") en riktigt fet adventskalender! tror bestämt den är från Body Shop, och jag som är så dålig på hudgrejer o sådär så är det ju toppen! så funderar på att fixa en bild varje dag på vad som finns i dagen lucka! vad tror ni om det? här får ni dagens:
Lite suddig såg jag nu, men är iaf rainforrest schampo för torrt hår! perfekt till mitt stora skatbo. körde med detta och inpackning idag i duschen, känns mycket bra! :)

Nu kan ni även se hur stor den är, större än toalettstolen!
Postat av: jennifer

åh, det var ingen illa kalender de du!

krya på dig snuffsan.

miss u, love you.

och vart är mejlet med helgerna?

PUSS

2010-12-01, 21:03:50 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: sara.

åh den där har jag sett. hur lyx som helst :D

den är du så värd <3

ses imorgon love. Krya.

2010-12-01, 22:46:25 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: karin

fy fan vad fint! sån vill jag me ha ;)

sköt om dig! puss

2010-12-13, 10:20:31 - URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan vad fint! sån vill jag me ha ;)

sköt om dig! puss

2010-12-13, 10:22:18 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!