Let's just breathe

man blir så glad när man loggar in på bloglovin och har 76 nya inlägg att ta del av, härligt! då inser man att man varit duktig och hållt sig borta från datorn några dagar. har ju haft nyår och mysiga dagar med min sambo. sen har jag varit o spelat en jävla skit turnering, haha, gissa hur det gick? sen har jag skaffat nyårslöften (om man nu ska kalla de så) och jag har varit hos min vän mild och druckit vin. jag har aft det bra! tro inget annat.

men igår innan jag kom hem så åkte ju finaste sambo iväg istället. han ska nämligen till miami och sedan på kryssning ned till mexico på värsta feta båten. när jag pratade med honom idag var det iaf köldrekord i miami på typ 5 plusgrader, lite skadeglädje. men å andra sidan kunde han ju få ha det lite bra nu när han ändå är borta från mig. men på båten skulle det iaf vara typ 20-25 grader, så ja, lite avis ändå. hade väl iaf velat åka var som helst om jag fick åka med honom. men sol hade ju ingen dött av. faktiskt. här kan ni som har spotify lyssna på hans 20top låtar från 2009 om ni behöver lite inspiration. som jag. ni kan ju också läsa lite om dom om ni vill, här.

fick mms från jennifer som nu har tatuerat sig i sidney. så jävla snyggt, passar henne. och jag blir såklart sugen igen. har ju en ganska så glasklar tanke. frågan är bara när den blir av. peter (och mamma) säger ju att det räcker nu, men den här har jag ju vetat att jag ville göra samtidigt som jag gjorde den fjärde i augusti. och nej, jag vill itne att det ska var så många att man inte kan se dem enskilt, eller vad man ska säga. allt ska ju givetvis ha mening. men ja, peter vill ju ändå tatuera sig, sara röd vill göra det igen, emma BL vill alltid göra nåt (men blir sällan ngt ;) men nu ska jag nog få alla att få tummen ur ändå. tids nog.

idag har jag varit i skolan igen, så jävla segt men jag var så duktig som var där och antecknade, inte sant? imorgon ska vi få träffa vår nya lärare LOTTIE som vi ska ha i två lektioner innan tentan är, som är nästa torsdag, jag är less. fick iaf med mig RockSara Mia & Nicole och göra en gammal tenta efter skolan. inte blev vi mycket klokare av det. lite kanske. prutt.
försöker göra en studieförsäkran. men var har jag min inloggnign till CSN? leta leta. måste ned i tvätten och fixa tid och bli av med allt från GP. sen måste jag nog fixa lite middag innan SaraMild kommer hit vid halv 7 och fixar lite innan träningen. yeah.


ni får lite nyårs bilder.
Postat av: jennifer

vad sags om 22-26april? tror det ar tors-son. om jag kommer och besoker min fina van i huvudstaden!

2010-01-08, 12:32:19 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: karin

jag mår bra. hur mår du?

lite trött på att inte kunna njuta till fullo av vintervädret men så är det.

hoppas jag kan åka till värmen snart.

hur går volley och plugg? ha det bäst

PÖSS

2010-01-09, 15:21:08 - URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: Fläskkotletten!

JAG röstar också för inga fler tattooooos... det visste du nog redan! trots de du har, som faktiskt är rätt fina, så tycker ja om dig! dessutom saknar jag dig!

2010-01-10, 19:00:23 -
Postat av: karin

ja precis jag är glad att det gick som det gick:)

jag hoppar på kryckor annars kan jag väl göra vad som helst förutom att allt blir lite tyngre. men snart ska jag allt bli av med dem hihi! ha det bäst så hörs vi snart tycker jag:) pussss

2010-01-11, 08:28:08 - URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!