Men jag håller din ibland för det är kallt nu och jag fryser så

Fredag! och jag hade ju massa saker att skriva? eller massa, men iaf mer än vanligt! men  nu är jag bara stressad och har glömt bort hälften.. nåja. just nu håller jag på med en FISKrätt. ni som känenr mgi vet att jag itne alls gillar fisk, har aldrig gjort. men jag tror jag har växt upp (eller bara blivit dumdristig) och köper nu fisk fast att jag inte tycker om det (sen ligger dem i frysen i fyra år) men nu när man ändå försöker äta nyttig så är det väl lika bra att ta det hela vägen? haha. har alltså panerat hajmal och ska göra nån form av nudelwok till, jag har INTE hittat på receptet som säkert peter kommer hävda, utan har hittat det på goooogle. så får se om jag ens hinner äta innan jag måste åka till träningen, men det visar sig, annars får det väl vänta till efter!

idag har jag varit i skolan och maya som också börjat läsa på juristlinjen berättar skrämmande saker om det stället, vilket jag absolut ska berätta för er, men inte just nu för jag har ju bråttom!

Room service har tydligen jobb i lägenheten mitt emot oss på gården, verkar som att det är köket dom ska fixa till. får väl se om det visas på TV någon gång! lite häftigt är det iaf..

tillbaka till maten. på återseende.
Postat av: Pr

Skulle man ha taco-sås till eller vad? Blev det inte lite torrt? ;)



Mmmmmmmums!

2010-01-22, 18:09:04 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!