Jag lämnar allting kvar, inget tar jag med mig

Jag är inne i en Kent-period nu. vet inte om det är för att nya skivan är så bra och det får mig att minnas allt annat. lånade även en bok av sara röd idag (som jag har gett henne) som är massa recensioner och intervjuer med Kent. faktiskt mycket roligt att läsa mer om hur hela resan egentligen har gått till och vad jocke egentligen tänkt när han skrivit vissa låtar.. Like. (här får ni några av mina favoriter:)






(ha lite tålamod på 5e låten nu..)

Det känns som att allt är så toppen i mitt liv, lite jobb, mycket sol och roliga saker som händer. Men det är väl det att så många som jag bryr mig om inte alls har det lika bra som jag, som får mig att känna mig rätt meningslös, lite hopplös. Ni vet som att man skulle vilja göra mer men känner sig helt handlingsförlamad? Man har svårt att veta vad som är rätt sak att göra och så vidare.. Men kanske händer det också för att jag ska suga i mig dessa ljusa dagar för jag vet ju att de inte varar för alltid.


Imorgon ska vi på min minste kusins konfirmation, blir skönt att träffa lite släkt. Efter det hoppas jag på lite middagsmys med mina klassisar! det var verkligen länge sen och det gäller ju att hålla ihop liksom! Nu borde jag egentligen dra fram symaskinen, laga en väska o kanske börja sy två andra väskor. Det är ju så mkt som blir liggande när det är så fint väder ute..!
Postat av: Marie

haha, datorn var jätterolig! fast animationerna kan man göra på nätet så det var inte tack vare datorn, hihi. tror du inte jag körde fel på tillbakavägen till oslo också eller? vet inte hur jag lyckas! haha, det var kul när vi körde fel från jönköping och du fick stressa som fan till din träning :D i miss youuuu!

2010-07-18, 20:35:19 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: sara.

Ibland har jag svårt, mycket svårt, att se hur jag någonsin skulle klara att bo längre än 13 minuter med tåg från dig? kommer inte fram till något bra svar. för det finns inget bra svar. DU ÄR SÅ FIN och alltid där. (fattar du hur viktigt de är) ÅH, PUSS for now.

2010-07-18, 23:43:11 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!