Don't tell her how I give you something you never even knew you missed

Blev en power walk imorse, gick faktiskt om en tjej två gånger så kändes mycket bra, svettigt värre. sen var det stan med Peter o jag har nu äntligen införskaffat en klänning till bröllopet! Peter ett par byxor, sen blev det lite lunch och sådär.. jag har dock en sak kvar att köpa o peter lika så, så får väl se när det blir gjort, inte många dagar kvar nu så är väl imorn eller torsdag. ska även hinna med friskisgympa i rålis imorn med Sara och så hoppas jag att det blir restaurang besök med my lovely love, som vi har suktat efter länge nu.. på torsdag ska jag luncha med min bror och även låna ut mina nycklar till lägenheten så min bror slipper åka nattbuss till vallentuna varje kväll på helgen som han brukar. meeen ska nog inte vara någon fara, hoppas jag..

Såna här små tomater har vi i vasastan....

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!