Watch my back so i make sure, you're right behind me as before

fyra dagar ledigt. när hade jag det senast? i somras? jag vet inte. men sjukt skönt. även om den lediga tiden mest innebär att gör saker som man "måste", typ städa och handla osv. men jag tror ju att det blir lugnare när detta är gjort. så kanske man hinner läsa något roligt, eller sy något fint. vi får se. soffan är skön den med!

Men nu ska jag mest mysa med min man som äntligen är hemma hos mig!

Postat av: ellinor.

Cecilia vackra du! Din blogg fortsatter att imponera! snygg alltsa!

Kul med ny tatuering ocksa, du ar modig du! undrar hur manga du har nasta gang vi ses? ja, ja har redan tappat rakningen;)

Ja ar sjukt peppad pa london i var, sa du vet:) de skulle va underbart!

massa karlek! <3<3

2011-01-15, 08:28:13 -
Postat av: Lovi

SAKNAR DIG!

2011-01-15, 10:12:05 -
Postat av: Nicole

Shit vad snygg du var i den där frisyren. Tummen upp! :D

2011-01-16, 18:44:06 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!