Nej, det är bara du och så har du ju mig

Igår hade jag en riktig träff-dag! Började med att luncha med Jossan, även fast hon är så nära nu så får man ändå inte ihop några träffar?! dåligt. Men nu är vi lite uppdaterade iaf! Vi satt i humlan med varsin sallad, härligt! Tog ingen bild på henne dock, fast jag skulle bli bättre på bilder.. hm. nåja.
 
 
Sen traskade jag vidare och mötte upp Mia och Hillevi & hennes lill Lo. Verkligen pyttelilla! man kan inte förstå att de är så himla små.. Vi satte oss i Skrapan och tog en fika, himla mysigt! Hon sov mest, men jag fick hålla en liten stund iaf innan hon blev hungrig, det kunde jag liksom inte riktigt bistå med.. Blev lite suddig bild här när hon gäspar så gulligt..
 
Idag har jag lunchat med Mild (man får ju passa på när det är semester!), vi satt ute i solen vid gärdet och snacka lite skit och lite allvar. Alltid lika trevligt! Nu när jag kom hem så fanns det tvätt-tid och då tänkte jag att det var lika bra att bli av med den redan fulla tvättkorgen, har ju inte tvättat så mycket i sommar, och när man tömmer  alla väskor så blir det ju en del på samma gång. Stoppade även i mina converse så jag ska rapportera till Josefin sen om det är någon idé att hon gör detsamma..
 
Imorgon är det fredag, REDAN, jag ville gärna att min semstervecka skulle vara forever, meeen, så blir det väl tyvärr inte..
 
Nu skall jag återgå till min bok lite innan jag ska ned i tvätten igen..!
 
Ps. Kul att ni fortfarande hittar hit! D.s
 
Postat av: Jennifer

fina bloggen!
du har då alltid fullt upp min finaste, imponerad! tror minsan jag slår dig en pling snart! saknar dig väldigt massa mycket! <3

2012-08-30, 21:02:55 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Sara

Ja det är asgött :D Känner mig bortskämd när andra pratar om att deras ungar vaknar vid 6:00 liksom hehe :)

2012-08-30, 22:43:31 - URL: http://sarungen.blogspot.com
Postat av: Johanna

JAMEN JAG KOMMENTERAR VÄL DÅ

2012-08-30, 23:02:58 - URL: http://hallaa-eller.blogspot.com
Postat av: Jossan

mucho <3

2012-08-31, 22:39:18 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!