We'll give it just another couple of months or so

Känner att jag måste bli bättre på att fota i vardagen om man vill ha en lite roligare blogg.. Idag har jag äntligen gått till vårdcentralen med utslag som jag haft på halsen i 3 månader, så känns ju bra att få det gjort. Tjatade till mig en pencillin-kur så hoppas jag innerligt att det går över.
 
Sen mötte jag upp Josefin i Täby C och lunchade och shoppade i några timmar, himla trevligt! Köpte två par byxor (leggins, kommer knappt i jeansen efter sommaren...gulp), så hoppas det blir braa, skönt att kunna handla lite med gott samvete nu när man fått en första trevlig lön! Vi avslutade med kaffe och glass (sa jag att mina byxor va tighta..?) sen begav jag mig till vallentuna.
 
Åkte o hälsade på mormor & morfar med hela familjen Skoog, sen handlade vi lite till kräftskivan som mor & far ska ha i helgen, sen fick jag äntligen lite middag och sen kom Peter o hämtade mig efter sin träning!
 
Kul man har på semestern va..? Nä nu är jag så trött så blir sängen.
Postat av: karolina

nä men här har det uppdaterats och jag har missat alltihop. :) men det gör ju ingenting när man har massa att läsa plus snygg design.

2012-08-29, 20:29:03 - URL: http://johnlina.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!