Where you keep your head up high

Julen är mysig. Helt klart. Man kan väl säga att två av typ 4-5 julmiddagar/firanden är avklarade. Det tråkiga är ju plugget som blir lidande och MÅSTE bli gjort.. Kom iaf hem ikväll efter dagar o kvällar hos våra båda päron samt Peters farbror. Sjukt trötta eftersom Peter & min bror kom hem vid halv 4 från kusinerna där vi julfirar, bara ganska glada i hatten. Jag åkte hem tidigare med mamma som fick en allergisk reaktion på deras katt..haha. Sen snarkades det i huset så jag trodde taket skulle åka av! Jag hörde iaf plogbilen vid halv 6...

Borde väl sova så jag pallar gå upp tidigt o plugga imorn, så jag får ngt gjort innan vi ska ut o käka med mormor & morfar. Men fastnade framför Pretty Woman med noblessa och KOLSYRAT VATTEN, har ju fått en SodaStreamer i julklapp! Wiho!


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!