I say why cant we agree to disagree

Idag borde jag pluggat massor men fick bara lite gjort. Var och lunchade med Mild som jag inte sett på länge och det blev lite sushi och kaffe, mums! Sen åkte jag till skolan för att sitta med Mia&Lova och plugga lite. Lyckades iaf mejla lite (som man inte vet om det ger resultat alls..men ändå) och skriva lite. Min tanke är att hinna skriva lite till innan Peter kommer hem från träningen..får se hur det går.

Som ni förstår är äntligen min vapendragare Lova tillbaka, vi traskade till gymmet efter skolan. Vi var ovanligt starka..! sen gick vi till Lidl och köpte keso på extrapris! Blev keso, rivna morötter och blodpudding till middag, Hoppas man blir stark av det.  Nu har jag försökt packa till min & saras weekend i Lund. Blir värsta reuinon med massa gamla gymnasietjejer. sen bor ju underbara Ina där också så komer bli massa mys! Vi åker vi halv 4 imorn.. så innan dess ska det hinnas skype-plugga, köpa presenter och med riktigt tur även träna. Vore ju så skönt att ha det gjort..

Typ såhär ser jag & Lova ut när vi tränar (?)

Postat av: Sanna

Sushi alltså, har du lärt dig nu? :)

2012-02-08, 23:06:46 - URL: http://autodidakt.devote.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!