gör ett intryck, le!

Helgen i Lund har varit underbar. Verkligen. Så mysigt att äntligen få träffa och umgås med massa fina vänner som ligger mig så varmt om hjärtat men som jag träffar alldeles för sällan. Blev en tripp till Köpenhamn och Tivoli på fredagen med, julmarknad. Supermysigt. Dock har jag känt mig helt slut både igår och idag, vände lite på dygnet och det klarar jag tydligen inte av. Imorgon är det jobb som gäller så blir lite tidigare morgon då med.. (Tog alldeles för lite bilder också).
 
 
Veckan i övrigt känns lite tung, den känns som livet eller jag vet inte. Blir så tydligt att ingenting är förevigt och att allt är så skört. Hur lycka och sorg ständigt går bredvid varandra. En födelsedag, en årsdag, en dödsdag. Peter och jag njuter av att ha levt med varandra i 4 år, Bella har äntligen blivit 20 år och det har redan gått 2 år sedan hennes bror dog. Han hann aldrig bli 20 år. Det kan slita mig i stycken att livet är så orättvist, för orättvist är  precis vad det är. Ingen förtjänar att försvinna i så tidig ålder och ingen förtjänas att lämnas. Ingen familj förtjänar att ständigt sakna en medlem. Livet blir aldrig likadant igen, och även om tiden kan göra sorgen hanterbar så slutar man aldrig att sakna. 
 
Alla bör stanna upp och reflektera över vad man har omkring sig och visa sin uppskattning, vi kan aldrig veta vad som väntar oss i livet.
Postat av: Ina

Otroligt fina ord. Du är bra på att sätta ord på saker och ting. Jag kan bara hålla med om att veckan känns jobbig, det är något inom mig som känns fel. Er visit i helgen förgyllde min tillvaro & gav mig energi! Tack! <3

2012-11-20, 23:47:10 -
Postat av: Jennifer

<3 min finaste cissi, finast av dom alla!

2012-11-21, 00:03:05 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Russin

Väldigt fint skrivet, Cissi <3

2012-11-21, 00:16:35 -
Postat av: josefin

<3 <3 <3

2012-11-21, 00:55:37 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!