Honey you just left me for a new one, It doesn't matter baby cause your hair is ugly too

DAGENS LÅT: Har inte aktivt lyssnat på musik idag utan var musiken som var på gymmet, så minns inte..
DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, grå tisha med nått svart pärlband typ? och grå sweatshirt. ovanligt ofärgigt för att vara jag.
DAGENS DUSCH: Efter gymmet på friskis, var trött o det var skönt o ville aldrig sluta..
DAGENS FRISYR: tvä flätor som jag gjorde igår på bion! hade dock mössa i skolan, bytte tills tofs med fläta på gymmet.
DAGENS MAT: Sara bjöd på nått panini-aktigt till lunch och så blev det en sallad till middag.
DAGENS HÄNDELSE: Ja, det hände ju inte asmycket idag men fick ett samtal (eller faktiskt två) av en saknad vän som gjorde mig väldigt glad!
DAGENS PLANER: planerna var skriva tenta i skolan, gå på utvärdering i en annan kurs, gå till gymmet och sen hem. allt detta avverkades, fast kanske med olika aktiva delar...
DAGENS VILL HA: Hm..är ganska nöjd faktiskt. En clementin kanske. ska köpa imorn.
DAGENS SAKNAD: Mina vänner som bor långt bort- känns som alla är långt bort just nu!
DAGENS DROG: Ingen faktiskt. vatten kanske, men det dricker jag alltid mycket av.
DAGENS TRÅKIGASTE: tentaskrivandet!
DAGENS KÖP: En plock-sallad till middag och en twix till efterrätt.
DAGENS GODIS: twixen då.
DAGENS HUMÖR: Lova skulle kalla mig väldigt deppig, lite sur och arg. Men det varvas ju också av toppar, mest beror det på tentaångest. suck.
DAGENS SJUKA: Vet inte om det hänt så mycket sjukt idag! Inte heller känner jag nån som är sjuk..
DAGENS KOMPLIMANG: Det får nog ändå bli Lova som berättar hur hon hade en ganska kass förmiddag och mest ville gråta men sen skrattar vi alltid när vi säger hejdå efter gymmet, vilket hon anklagar mig för. Det är ju fint. (Jag skyller dock på endorfiner som utsöndras när man tränar..)
DAGENS SKRATT: Okej, Lova Lova Lova, men asså när hon skrattar åt sin bästa lärare Alain som hon typ är kär i - oslagbart. Som en lågstadieunge.
DAGENS BILRESA: Den skedde med min taxidriver RockSara imorse till skolan..
DAGENS GRÅT: Verkar faktiskt som jag fick både fina Jennifer och söt Marie att gråta en skvätt idag..!
DAGENS DRYCK: Mest vatten dårå, men det hade visst gömt sig en lättdryck i kylen så dricker lite citrondricka nu!
DAGENS LÄNGTAN: Att tentajäveln ska bli klar. Så kul att det är nått jag själv kan påverka och ändå går det så in i norden långsamt. pust.
DAGENS KÄNDISSPAN: Det var faktiskt ont om det idag.
DAGENS TELEFONSAMTAL: Maryhoe.
DAGENS PERSONER: Alla som får mig på bra humör trots att jag har tentahumör (lite som pms liksom). Just idag var det typ Sara, Lova, Marie, Jennifer och Peter typ...


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!