Jag kunde se dig under lindarna där höstens sista vindar blåste löv

Jag och Lova hade träff med en instruktör igår! Vi har ju kört i princip samma två program (med lite variation) i snart ett år - dags för uppfräschning! Så nu har vi fått en hel del nya inputs, övningar och inspirationskällor, så nu är vi laddade för hösten! Körde första passet idag och det var bra flås och svett, och jävligt skakigt efter - just the way we like it. Let's go!
 
I helgen var det gamling helg med besök hos Peters mormor i Tierp och hela söndagen var det 90 årskalas hos morfar, herregud vilken dag! Massa folk som kom och fika och snacka osv, men tror gubben var mer än nöjd. Han påstår ju att alla hans vänner är döda men så verkade det iaf inte på kalaset (vilket han nog insåg själv med). 
 
Har även varit mycket sugen på att köpa nya höstskor. Mer exakt dessa; 
Skopunkten, 349 kr. Verkar väldigt sköna och kan användas både till vardag och fest ;). Men det tyckte tydligen resten av Sveriges 37:or också. Så dessa är typ slut överallt och även på nätet. Istället införskaffade jag dessa;
Ni kan ju se att det är lite samma modell.. Lägre klack med träimitation, plus att dom är FODRADE. Detta tycker jag var ett bra plus. 399 kr fick jag punga ut för dessa men hoppas ju att det ska kännas värt det när det blir kallare! (om det nu blir det.. man vet ju aldrig)
 
Sen hängde jag med Mild igår när hon var på byx-jakt. Hon hittade två par och jag lyckades hålla mig till en klänning. Tycker allt som är vinrött är såhimlasnyggt just nu, antar att det är för att det är höst och sådär.. jag hittar den inte på hm.se och den blir verkligen itne rättvis när jag tar bild på den. Så kanske får ni se den "in action" någon gång..! 

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!