Jag ska vara som bergen, Jag ska vara som vattnen

Så blev det verkligen höst.Så kallt imorse när jag gick från jobbet idag att jag tänkte att min lediga onsdagkväll skulle åstadkomma att hösten/vinterns vantar, halsdukar, mössor och varmare jackor skulle ta sig upp från källaren och sommarskorna skulle ned. Meeeen, det har ju såklart inte hänt. kanske imorgon.
 
I måndags fick jag mig en överaskning när jag kom till skolan. Bästa gravidaste Mia hade i förbifarten för någon vecka sen hört att jag längtade efter toast men inte hade något järn. Hon hade ett oanvänt på vinden typ så jag fick ett toastjärn i måndags!! Som jag glömde i klassrummet direkt så fick springa o leta o hitta nån som kunde öppna osv.. men riktigt glad blev jag! Framförallt när jag o Lova hade kört ett gympass efter skolan, och jag bara han hem och käka inte en men två (!!) toast innan jag fixade kedjan på cykeln och mötte upp Mild för ett skivstångspass. Det blir ju så ibland när man har två träningspartners, att man har lite svårt att säga nej.. Igår blev det ett "dagens pass" crossfit som jag och Lova har dragit igång lite med. Men idag hade jag då planerat vila efter heldag på jobb och skulle bara plocka upp lite varma kläder..
 
En gammal bild med viktigt budskap (?).
Postat av: karro

bra jobbat biff. :)

2012-10-12, 22:15:07 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!