Money can't buy me love

What a weekend!
Som sagt var blev det middag hos Johan & Josefin.. det brukar alltid bli ganska sent när vi käkar middag, en gång när vi var hemms hos oss och spelade diverse sällskapsspel så höll vi på till halv 5. Sånt som händer liksom! Men denna gång blev det inte SÅ sent, vi var klara runt 2 nån gång, ganska trötta och Josefin skulle jobba på lördagen, jag och Peter skulle till gymmet och sånt där ni vet. Efter några mojito och en del öl/vin så var alla ganska sega, men ack så trevligt det var! Blir så fnissigt på något vis, eller jag blir det, haha. Mycket roligt. Peter som mådde sämst på lördagen var kanske inte helnöjd med att jag drog med honom till gymmet, men det var mest för att han skulle få träna gratis i 2 veckor! Men det gick faktiskt ganska bra, hans balans var kanske inte helt hundra men han fick träningsvärk iaf!
 
Sen skulle vi på 30 års fest hos Olle (och Martina), vi kom lite sent för vi fick vänta in Patrik och stackars Nathalie som jobbade, vi skulle ge present ihop och hade typ halva var så blev inte så bra annars.. Väl där så väntade plockmat och massor med dricka. Det blev senare dans och galenskaper, men vi drog iaf vidare vid tolv tiden. Vi skulle egentligen till Lemonbar men det var kö när vi kom dit så tog det som låg vägg i vägg, Restaurang Lokal. Där var det också proppfullt men det var faktiskt himla bra dansmusik så det blev bra ös där också! Ännu en sen kväll (med jävligt onda fötter!)
 
Söndag så sov jag ganska länge, Peter inte lika länge för han skulle jobba. Men vi möttes upp sen och gick på en visning. Sen åkte jag hem och hängde hos min bror, och sen kom Peter o hämtade mig och så åkte vi till hans päron och käkade middag och kollade fotboll! Kom i säng ganska tidigt för var helt slut och ville gäran vända tillbaka dygnet..
 
Och jag kanske hade haft en bild eller två om jag satt vid min dator, men sitter vid Peters nu. Så en annan gång!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!