I say: You need to eat, She says: I’ll feed on your breath, What if I leave? She says: Without you I’ll be dead

Friskförklarade mig förra veckan. Orkade inte vara sjuk längre så körde på med träning med mina träningskompisar Mild och Lova. Skönt att vara back on track!
 
I helgen var jag på landet, åkte med mamma ut på fredagen, gick på vernissage och åt middag. På natten kom pappa efter inflyttningsfest på jobbet, glad i hatten. På lördagen tog vi sovmorgon o sen sågade vi i träd och släpade grenar. Måste säga att jag anser att halvjobbigt utomhusarbete är minst sagt rofyllt. Typ elda en hel dag och grilla korv är typ optimalt. Så kul med oss i norden, återhämtning = friluffa, i princip. På kvällen kom Bella och taxarna och käkade middag, sen väntade vi ut regnet och åkte över till ön där jag fick skeda med de två taxarna, en vid magen och en bakom knäna/vaderna. Vågade inte röra mig. Sen pratade vi långt in på natten som när man var 14, lovely!
 
I söndags var vi på supersmarrig 25 års brucnh hos Ina, det var sådär allt och lite till, kallt och varmt, te, kaffe, juice, bubbel, tårta, you name it. Mätta och glada åkte vi därifrån!
 
De senaste dagarna har jag mest försök vara seriös o plugga lite, idag har jag bråkat på okända gruppmedlemmar som inte svarar. Tränat med Lova som var riktigt flåsigt idag. Hade även underbar middagsdejt i form av Josephine min fina vän som ska prova på livet som proffs framöver! tjoho!
 
Nu äter jag lite äpple och tänker på vilket fantastiskt tråkigt inlägg jag skrivit. och att jag verkligen måste bli bättre på att ta bilder. sorry folks.
 
 

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!