Jag knuffas, tappar andan och regnet vräker ner

Vaknade utan huvudvärk! Hallelulja! Vaknade med halson - fan. Kände mig ju okej igårkväll. Tänkte att kör jag en 9-10h sömn till så är jag på benen igen! Och jag har ju mått mycket bättre idag.. varit på seminarie i skolan i 3h, mest suttit ute i solen, lapat D-vitamin, härligt. Efter lunchen mötte jag faktiskt upp Lova och skulle ge mig på ett lättare träningpass (inte få upp pulsen allt för mycket - långa vilor) och jag känner mig faktiskt inte helt slut efter. Tänkte att nu kan det ju bara gå åt två håll, bli skitbra eller skitdåligt. Men än så länge känner jag mig hoppfull! Har även laddat senaste dagarna med Ingefäravatten och Ingefärasmoothie. Känner mig som en ingefärabomb men hoppas ju det ger frukt så att säga..
 
Imorgon är det fredag! redan! Kan ju kännas så eftersom jag sovit bort ganska exakt halva veckan.. Vi har inga storslagna planer faktiskt, vilket känns rätt skönt. Ska på dop på lördag hos Peters kusin (som jag aldrig träffat, eller kanske en gång) så jag hoppas det blir gott fika så det känns värt ;)
 
Sa jag att jag klippte mig i måndags förresten? Min frisör sa att hon tog 15 cm... Sen ville hon inte klippa mer sa hon.. Vet att bilderna är lite orättvisa med tanke på att de är tagna från olika håll.. Ser mest grått ut. Men hoppas ni också ser att det ser lite tjockare ut och att det inte bara är tre klyvna hårstån längst ned...
 
Ser lite stökigt ut på andra bilden, men har haft det blött i en knut.. nåja.
 
 
Postat av: Jennifer

ge mig ditt hår kvinna

2012-09-14, 12:00:26 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Annellisaa

Har du hört om lilla Haddile som ska bli utvisad? Uttryck gärna dina tankar i mitt inlägg "Låt tösen stanna" och läsa gärna om du inte hört om detta. Tack så jätte mycket för din tid/ Annellisaa

2012-09-23, 20:07:22 - URL: http://annellisaa.blogg.se
Postat av: Chaterine

Men oj va långt! Vill också ha :D!

2012-09-24, 13:02:45 - URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: karro

herregud så mkt hår. :)

2012-10-12, 22:14:21 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!