Min mun vid termometern fuskar mig febersvag & det känns som om jag glömt någonting kvar..

Här var det kräftskivebilder! Var alltså hos Ina & Ola med seglarskolan och hade lite kick-off inför hösten! Ungefär 30 personer och en hel del snapsvisor! Och kanske lite kräftor..
 
Fråga mig inte varför jag inte kan få in lite text mellan bilder, för det blir bara kajko. Men tror bilderna talar ganska bra för sig själv! Och behöver ni en förklaring på någon bild så får ni väl skriva en kommentar...
 
 
Postat av: josefin

jag skulle vilja ha en förklaring på varför en lyckligt lottad person fick ha pirathatt? och hur valdes denna person ut? och kanske framför allt: varför valdes inte DU!? :O

Svar: Trevligt att du tar tillfället i akt för att få svar på sina frågor! Nu ska du få höra Josefin! Från början var det Ola (han med röda kinder och fluga) som hade pirathatten, för det var han som anordnat festen. Sen fick Viktor (som har hatten på bilden) en liten hyllning av oss samtliga då han är Svensk Mästare i Segling (fråga mig inte vilken klass), och då var han kaxig nog att tycka att han borde få ha hatten. Och även om Ola blev ganska så sur, så tyckte vi andra att han var ju ändå Svensk Mästare. Det är ju visserligen jag med men kanske inte i just Segling som kändes som ett hett tema för dagen ;)
Cecilia

2012-09-06, 16:57:18 -
Postat av: Hannah

Det står having a bad hairday.
Vilket är ganska kul eftersom hon inte har nått hår :)
Jag har inga bilder på mobilen från dopet. Men jag har hört don bön och ska se vad jag kan göra ;)

Snygg som alltid ser jag!

2012-09-06, 18:37:04 - URL: http://Detvackrastesomfinns.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!