I wanna smell, Smell the way you do

Har ni sett vilken fin cykel!? Och om ni tänker bort Madde och tänker dit mig så har ni det senaste! Johodå, blev ju vinnare av en sån här läckerbit förra veckan ohc idag blev den levererad hem hit. Så himla fin! skinnsael och handtag! Dock ingick inte den fina blomlådan där framme.. men jag får väl ordna mig en egen..lite kul med pakethållaren där framme! Jag var snabb med att ställa in cykeln i förrådet och låsa, så hann inte få någon bild, men tyckte denna dög alldeles utmärkt! Sen borde jag ju skriva om vad den gör reklam för, vilket ändå kan vara av relevans eftersom jag ska cykla runt på den. Men ni får nog läsa här istället, det handlar iaf om ett mer hållbart mode och det kan jag väl ställa upp på!
Postat av: jennifer

haha fan vad soft eller! grattis stumpis.

2013-04-02, 20:31:52 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Emily

VA vann du cykeln!? Lyllo dig. Puss

2013-04-03, 21:08:00 -
Postat av: josefin

så coolt att du vann en cykel!! :)

2013-04-04, 19:40:27 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!