Shine bright like a diamond

Helg! Så underbart! Och solen strååålar! Lite kallt nu igen, men det går man kanske leva med ett tag framöver, bättre det än slask måste jag säga.. I fredags så åkte vi hem till Patrik & Nathalie i Tyresö och käkade pizza, kollade film och åt godis (och fick böter). Igår tog vi sovmorgon, sen mötte jag upp Mild för en långpromenad i soooolen, sen tog vi en fika och sen körde vi ett gympass. Sen handlade vi lite mer grejer och åkte hem till dom och lagade indisk! mums! Fick semla till efterrätt...ännu mer mums! Sen kom vi hem ganska sent igen så det blev sovmorgon idag igen ;) Man måste ju ta igen sig inför jobbveckan.. Skulle egentligen ut till Peters syrra och leka med Felicia och äta middag, men dom hade blivit sjuka, så blir hem till mina päron som vanligt. Så skönt att få maten lagad och matlåda, hehe :D
 
Men vet ni vad gott folk, det är inte vilken dag som helst idag, det är faktiskt den 3 februari. Och på den dagen för 24 år sedan så klämdes det ut en liten flicka som kom att betyda något otroligt mycket för mig:
 
HA DEN ÄRAN BÄSTAVÄN! Hoppas du rockade skiten ur umpa-lumpa igår och att du får tårta idag i happis!
Postat av: Jennifer

GRATTIS snygga Sara röd!

2013-02-03, 12:39:59 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: 24åringen

TACK älskade vän! :D:D om en vecka ses vi. Så himla PEPP på den!
<3

2013-02-03, 16:41:06 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!