I wanna see the stars

Hej igen,
tänkte att jag skulle dela med mig av något som inte är skolrelaterat!
Det här med Pod har ju slagit alla med storm (..?) och jag laddade ned en app för några månader sedan, jag har ju Android så det blev en som hette "Podkicker". Det dröjde innan den blev använd och innan jag förstod hur det fungerade. Men där kan man alltså söka på de olika personer som gör podavsnitt och sedan söka specifika avsnitt o sådär. Hittar man en nisse som gör poddar så hittar man ju alla dennes avsnitt. Well well, det fanns redan några inlagda när jag laddade ned appen, en av dessa var Värvet (öppnas i ett nytt fönster)Det är Kristoffer Trium (komiker, redaktör & copywriter) som helt enkelt möter olika kända människor (han ville inrikta sig på såna som gör underhållning - men allt från fotbollsspelare till komiker), sen "intervjuar" han dom, jag tycker mer det känns som ett samtal, i ungefär en timme. han frågar mycket om hur lresan har gått i princip från födsel till där de är nu. jag tycker iaf att det är många roliga människor han intervjuat (Carina Berg, Sissela Benn, Henrik Schyffert,  Johan Rheborg osv) han har väl en 45 pers intervjuade vid detta laget. Jag tycker iaf att det är väldigt avkopplande och kul att antingen lyssna påväg någonstans eller bara hemma i soffan när jag inte orkar göra annat. Man kanske kan lyssna direkt på datan på någe vis, det märker ju ni som klickar på länken där uppe, i vilket fall Enjoy! (och återkom gärna om vad ni tycker). Länk till hemsidan, klicka på bilden.
 
Postat av: Karin

Funkar utmärkt på datorn, tack för tipset! Nu kanske min arbetsdag bara kan flyga förbi!

2013-01-17, 13:33:24 -
Postat av: Karro

Jag är sjukt sen med det där. Men jag ska testa ditt tips. Tack

2013-01-19, 17:41:54 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!