Give me all you got

Så trött alltså. vill bli av med allt snoreri & halsont. om jag inte jr ont i halsen imorn ska jag trotsa & träna. så det då.nu hänger sig blogg.se igen.. suck. men men. Idag har jag lunchat med Mild som varit på smekmånd i såklart en månad. En lunch räcker inte riktigt till att prata så får boka in mer snart... Har även pillat lite mer på tentan o så ska Peters ändringar (språkligt dårå) in ikväll/imorgon. Sen skickar jag in illa kvickt så jag blir leeeeeeedig! Känner typ redan ångest inför att jag borde ta vara på min dag imorn, men vad ska jag göra? (har ni idéer, lämna gärna en kommentar...)
nä, nu ska jag slösurfa & spela lite patiens...Woho! peter är o tränar o inget "vettigt" på tv.ciao.
Postat av: karro

hoppas du blir frisk snart. :)

2013-01-16, 21:15:42 -
Postat av: holm

filmtips: "like crazy" se!

2013-01-16, 23:54:31 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!