Make way for the goldrush

Kan ju för i h-vete inte komma in på min blogg från Blogg.se! Så har ändå försökt i några dagar nu.. skriver från mobilen men känns ju inte lika bra! sitter nu och pluggar med Lova hemma i mitt kök, alla grupprum upptagna när alla har tentatider..! kan inte riktigt greppa att jag sitter här o svettas och skriver på min ALLRA SISTA TENTA innan jag blir färdig socionom. Det bästa är att vi har examenscermoni innan vi ens fått resultaten på de två sista tentorna..hehe. kanske inte ska ta ut ngt i förskott?!


en bild som inte har något med texten att göra!
Postat av: Luoicat

Wiho! Skönt att vara klar! Puss

2013-01-09, 12:26:01 -
Postat av: Mia

Oj det måste varit en toppfotograf som tagit de där snygga kortet på den där snygga tjejen ;)

2013-01-09, 22:42:34 -
Postat av: karro

klart det kommer gå bra och grattis till examen, grymt bra jobbat. :)

2013-01-14, 21:12:39 - URL: http://johlina.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!