This is the year it all will happen

Har verkligen haft en toppen jul och nyår. Trodde jag skulle sitta med betydligt med tentaångest än jag haft vilket självklart varit mycket skönt! Har hunnit med några julfiranden, restaurangbesök, middag hos vänner och nyår hemma hos oss med god mat och bubbel.
 
Vi begav oss till observatorielunden till 12 slaget, så man ser fyrverkerier från många håll av stockholm. Sara hade bett om tomtebloss och jag lyckades bara köpa i fyrverkeributiken, såna aom brinner i 3 minuter och är aslånga. Verkligen övertaggade på dessa var vi framme. Inte fan fick vi fjutt på dom! Lägg på lite vind och regn så kan ni ju räkna ut besvikelsen. Fick tända dom hemma sen istället. En vägrade dock att tändas. Nåja, när de väl brann var alla nöjda.
 
Nu ska jag snygga till det sista på hedertentan tänkte jag. Inlämning senast 16.00 imorgon. Sen är det ju bara till att dra igång socialpedagogiktentan direkt som ska in den 17e. Sista jävla tentan. (Hoppas jag).
 
Måste köpa ny kalender också, nytt år ju.

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!