But hold me fast hold me fast, Cos I'm a hopeless wanderer

Lunchat med Mild i sollet idag, sen gick vi på SVK-Ljungby som de var tvugna att vinna för att gå till slutspel. Dom vann. I vilket fall mycket trevligt, några välkända nunor som man fick snicksnacka med o sådär! Sen har jag varit o handlat lite till taco o även våffelfrukost imorgon! Peter var hos sin mormor och kom hem lagom tills lök-hackningen ;) Nu är jag mest sur för att man tydligen MÅSTE titta på melodifestivalen, annars finns inget annat? Ingen anna kanal vågar visa en film eller något..suck. Ska leta i lådorna efter en gammal rulle. Har ju för tusan köpt godis!
 
Postat av: Jossan

LYSMEEEELK :D åååh som jag ska frossa i det när jag kommer hem igen hihi

2013-03-03, 02:56:01 - URL: http://tgnfalk.wordpress.com
Postat av: Karolina

Va, jag som trodde du var ett hardcore mello fan?! ;)

2013-03-03, 10:35:02 - URL: http://johnlina.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!