Vi äger allt våra ögon ser från balkongen

My god!
tiden går så fort och jag är sämst på att blogga! Min Strumpa är redan 4 månader, kan ni förstå, 4 månader! var tar tiden vägen? Sommaren har varit fullkomligt underbar, vi har flängt en hel del och njutit av vänner, familj och sol! Nu har Peter börjat jobba mer ordentligt så nu är jag typ tillbaka i mitt latte-mamma liv. Ja fast det är ju mest bryggkaffe, men ändå.
 
Möter upp andra vänner med barn, möter upp BVC-mammagruppen och möter upp jobbande vänner och lunchar. Är ute och går med min nya granne Ina som även ska plugga i höst (så jag hoppas vi ska fortsätta ses dagtid). Jag försöker springa lite nu och då så jag inte ska vara helt lost på det där himla loppet jag tvingade alla att anmäla sig till. Springer både med vagn och utan. Sen har då BVC-mammagruppen lurat med mig på Olga Rönnbergs mamma bootcamp vad tror ni om det va? Låter ganska galet och om jag får säg det och såhär innan jag prövat ovärt, haha, alltså gå på PW och köra övningar med kroppsvikt kan man ju göra hemma, gratis. MEN nu ska jag hänga med gänget och betala en prova-på greh 110:- och se vad jag tycker. Såklart man pressar sig bättre i grupp, men ändå! Kanske kan ta med mig lite inspiration och sådär! Återkommer med recension när jag svettats, om jag överlever ;)
 
 
Postat av: Jessica

Jag tror att en bootcamp kan få en att kickstarta träningen. Så man kommer igång och blir peppad! Tråkigt bara att det är så jäklarns dyrt!

2013-08-27, 21:49:42 - URL: http://isaelle.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!