i said i'd die for you



jag har fått paprikor! och inte bara det; jag har fått en bebis! såklart världens underbaraste lilla skitunge.
Postat av: josefin

WOHOOOO!!! I dubbel bemärkelse!! :) Jag har förresten kommit på att jag tar det som en fin gest att Iris valde att kräkas lite på mig... Eftersom hon aldrig kräks måste det ju betyda något alldeles särskilt, eller hur?! ;) Hoppas vi kan ses snart igen! <3

2013-05-21, 10:03:21 -
Postat av: karolina

du är för söt. jag har fått paprikor och en bebis. :) hoppas allt går bra och den lilla bebisen sover på nätterna! kram

2013-05-25, 13:18:07 -
Postat av: Sara

Vilken schysst planta som ger både paprikor OCH en bebis!

2013-05-26, 22:19:24 - URL: http://sarungen.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!