Follow me now, lets take a long way home

Min gamla vän Karro hade gjort såna snygga biskvier. Jag har alltid tänkt att jag vill prova det, verkar så krångligt! Men när jag såg hennes recept så kändes det som att tom jag kunde anta utmaningen. och Såhär blev resultatet!
 
 
 
Recepet hittar ni på länken till Karros blogg, det enda jag behövde köpa hem var mandelmassa & blockchoklad. Så mycket roligare att baka när man inte behöver köpa in 100 nya ingredienser som används en gång typ...
 
Åtminstone en ska avnjutas efter tacosen. Hoppas de blev goda.
Postat av: Anonym

ser sååå gött ut!

2013-10-15, 08:33:58 -
Postat av: Anonym

ser sååå gött ut!

2013-10-15, 08:33:59 -
Postat av: Jennifer

dubbelspam från jenzo!

2013-10-15, 08:34:30 -
Postat av: Karolina

haha, jag som undrade hur min besöksstatistik kunde gå upp med cirka 30 pers på en endaste dag, men det var fina du som länka, Skulle jag ha anat :)
gillade du dom?

2013-10-15, 17:15:17 - URL: http://johnlina.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!