Varje gång du möter min blick

Ojoj, kommentarerna har fullständit haglat! "överlevde hon?" "det här kan inte ha slutat bra" "varför är det så tyst?!". Och nu har jag äntligen kommit upp ur sängen o kan bryta tystnaden; I'M ALIVE! Nej nu överdrev jag. Var faktiskt i betydligt bättre form än jag trott!
Det var dock det där med höftlyft som alltid gör sig så bra, alltså baksida lår var inte o leka med! Kände mig minst sagt stapplig i några dagar. Försökte promenera bort det men gick sådär..Även om jag tycker att det var lite väl mkt
pengar för inte så mkt jobb (med övningar jag helt klart kan sätta ihop i egna pass, det är ju bara med egna kroppsvikten) så är det ju helt klart bra att faktiskt ta sig ut, att jobba i grupp är också en bra sporre och det är härligt att träna UTE! Så det fick bli ett klippkort med 5 gånger till. Passen håller på tom 26 september så det är väl om inte annat bra att ha kommit igång lite bättre med styrkan tills dess. Idag sprang vi lite i backar med vagn också, sånt kan ju lätt bli jobbigt ;) Men ska försöka skriva ned hur passen var så jagkan köra lite själv sen.. Man kan ju alltid hoppas!
 
Idag har jag även varit o handlat massa bra klipp med Ina, lax, kyxkling och milda culiness är bara några av alla kap! haha, så nu kan man iaf få i sig lite mat efter alla träningspass, för det är ju såååå många. haha. Nä men äta bör man osv. Lilla strumpan växer o gror, hon har tänder på G som kliar som tusan så suga på isbitar är populärt, samt tugga på allt som går, typ. Sovit lite mer i några dagar nu med, kanske kommer det upp en liten bissing snart!
Postat av: josefin

jag skulle gärna ta del av övningarna om du skulle få för dig att skriva ner dom! Behöver ett MAJOR bootcamp...

2013-09-03, 18:45:04 -
Postat av: Sara Röd

wow, kul att du är tillbaka! :) PUSS

2013-09-03, 21:14:40 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!