up in the air

såå, vad gör jag o Strumpan hela dagarna som aldrig skriver? vi har tex varit på landet o njutit av sol och altan (o en mormor som vill vara i skuggan med Strumpan). Vi är ute och går i Haga parken så morsan (jag?!) ska få tillbaka åtminstone en liten del av sitt flås så hon ska kunna springa milen på hässelbyloppet i oktober!

sen träffar vi en massa andra mammor som vi fikar och chillar med. Strumpan har ju även en kusin som är exakt en månad äldre som vi brukar vara med.. sen gör vi ju dom vanliga roliga sakerna som att tvätta o laga mat. det finns dock tusen andra saker som skulle behöva göras hemmavid, typ dammsuga, damma, tvätta fönster...någon som är sugen?!

vi har också fått nya grannar! äntligen har bästa Ina och Erik flyttat hit. så nu har vi väl 2min mellan oss! dock kommer väl ingen av oss vara så mkt på plats i vasastan i sommar..men ändå!

nu ska vi få besök av Sara röd som ska få i sig en kaffe innan hon ska springa parloppet i hagaparken, kanske går vi ned o hejar lite...
Postat av: Sara

Kul att läsa :)

2013-06-12, 20:48:03 - URL: http://sarungen.blogspot.com
Postat av: holm

nu bor ju jag jättenära er, vill ses!

2013-06-13, 21:15:39 -
Postat av: Ina

Ja! Äntligen ! Om vi inte ses i stan bor vi ju nära varandra på landet också. <3

2013-06-15, 07:55:27 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!