24e april

ja, jag känner att jag är lite trött, har inget riktigt sug. jag är egentligen inte depp, men jag känenr bara att jag vill ha Niklas omkring mig hela tiden. vet jag att han finns nära känns allt bara så mycket bättre. visst så har jag turen att få träffa honom i helgen igen, men nu ska vi ju spela så det blir ju inte så mycket som man kan önska.  det är iaf bara en månad (som nu när jag skrev det kändes jävligt långt) tills vi åker till Mallorca. det känns så otroligt underbart, en hel vecka med bara mys och soool. vi måste planera in våra sommarplaner lite bättre med..

nåja. idag hade jag historia mellan 8 och 9 sen var jag duktigt och satt i biblioteket nån timme och fortsatte jobba med det, gick sådär, men alltid något. sen gick jag och pratade lite med min lärare som jag skulle ha om nån timme o jag åt lunch och jobbade sedan hemma. lite fick jag gjort. och jag har gjort både historia och pedagogiskt ledarskap. är inte klar med någån av dem, men att jag skrivit lite känns ändå bra. Svenska har jag imorn med, måste ju fixa det där med barnböcer vi skulle göra där, hoppas på att det skulle vara klart på fredag så får ja väl ta mig ned till biblioteket imorgon.

Det som är positivt är, att trots att det är grått ute så är det varmt! jag behövde inte ens ha jacka efter träningen! då känns det verkligen som att sommaren är på väg. för då är det ju varmt i vilket fall.

Nu kom Lisen över en sväng, så jag ska nog chilla lite med henne. sen hoppas jag att Niklas ringer.


LÖVE!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!