äckeltisdag

image50Haha, fy fabian vad jag var trött imorses när jag vaknade, kände mig typ.. död? liksom, det här kan inte vara min hjärna som redan slagits på? allt var dött, drar upp rullgardinen och börjar typ böla? SNÖ! come on, det är fan april. (ja, jag vet och det är då det är sånt här väder. men jag vill inte) man blir ju bara så less. och så vaknade jag ensam med, kan det blir vääärre?! don't think so. MEN! trots allt detta som sa emot mig så gick jag upp, jag satte på mig kläder (!) och gick till skolan, för att gå på en lektion mellan 8-9.10. för att sen ha hål i 2,5h. wiho. Dock räddade Karro mig på den första lektionen då jag hittade den söta varelsen i bibliotket och vi kunde få varandras tid att gå! det var iaf nice att hinna ta igen lite av det vi missat på lovet! Love på dig!

Hoppas jag hinner med en fika med Karin (läs KG) i veckan, blev ju inget innan lovet. sen vill jag leka med mariie med, fniss. (SÅ din grej;) iaf, måste ju checka lite läget med henne o så. hoppas att det är bra med alla. nu har jag just ätit ca. 3½ varmkorv, har fullkornsbröd, men man orkar aldrig äta upp det, så blir mest korv och lite bröd. haha nåja. träningen börjar om 1h, synd att vi inte tränar ihop med 88orna idag, tycker hag personligen hade varit nice. men men, think pink duger mycket väl. :) hoppas vi gör nått kul och att inte det nya gymprogrammet är sådär cp-jobbigt. orkar inte gå med träningsvärk hela veckan. haha. klening-Cissi, jadå.

Just nu spelas Peter LeMarc's skiva LeMarcologi, nått samlingsalbum, han är faen bra asså. men kanske mest för att jag har vissa minnen till honom. men ändå. alltid nice med lite ny musik i thiiink.




GE INTE UPP, LÅT INGET SLÅ DIG! du är större än du tror
image51
Postat av: Lisa

fin bild

2007-04-10, 17:15:55 - URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Jennifer

haha trodde de var bara jag som gillade lemarc i vår ålder, fan va gött med en till :)

2007-04-10, 19:50:05 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Emmelie

Tack för tipset om Åhlens.
Det ska jag spana in =)

2007-04-11, 07:56:26 - URL: http://puffsmode.blogg.se/
Postat av: Catherine

en gång fick jag ett brev av skurt, me klistermärke i, de du!!!

aha ok, är falköping känt för volleybollgymnasiet då eller?
hos oss är det många som kommer från gbg, munkedal o grejer för fotboll, men mest innebandy o hockey...
jag gick ridning jag ^^ soft att ha hobbyn på skoltid jue!
slår sthlm falköping med hästlängder eller är det ok i "hålan"?

2007-04-12, 00:33:02 - URL: http://catat.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!