åh vilken underbar daaaaag

image63ja, idag är det banne mig en underbar dag. det är varmt i solen, och det är varmt i skuggan. Det känns otroligt skönt att sommaren kanske änstligen kommit för att stanna lite längre. det hoppas jag på i alla fall. Gympan var jag itne med på imorse då jag knappt hade nån röst och hade ont i halsen igår och idag. SM i helgen och det vore ju bra om man kunde medverka lite i alla fall. så jag chillade mest, sen hade vi få lektioner. jag gick t.o.m på en extra mattelektion, för jag kände mig lite efter, men nu känns det mycket bättre. och det kanske till och med kan gå bra på provet nästa vecka? (ja, man kan väl få drömma). Gick hem efter skolan, (MIN CYKEL HAR PUNKA, men det känns iof ok när solen skiner på miiig) så möts jag av massa nakna kroppar. jo men en hel del av brudsen ligger ute på gården och solar! vi har ju fått flytta lite på träningen idag, så dem passade på. jag satte mig och chillade lite där med. sen gick jag upp och hämtade en kamera och en beachboll till folket. orkade inte byta om och hålla på så sprang runt (?) i min klänning.

Nu ska jag över till Lisa och Ellinor och käka lite MELLIS innan träningen. börjar nästan bli hungrig. haha. alltid?

Smell ya!



image64

Postat av: natalie

skönt med sol! hon som ligger närmast på bilden hade en jättesöt bikini :)

2007-04-26, 18:15:08 - URL: http://nataliestankar.blogg.se
Postat av: Jennifer

jag skulle behöva sola min bleka kropp med.

2007-04-26, 21:25:03 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

jag skulle också behöva sola.idag var jag instängd hela dagen. TYCK SYND OM MIG. och du, vi borde ses. snart.

2007-04-26, 21:52:29 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Chicas

härligt att sola!

2007-04-27, 17:11:53 - URL: http://chicas.webblogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!