guess who's back?

Ditt namn: Cecilia (Cissi, Cillen, Cp, Fatass and so on)
Längd: 166 stolta centimeter
Spelar du något instrument: Nope, men är en jävel på att vissla. typ.
Vem är snyggast: jag? (marie vill att jag ska svara "marie" på denna, men nej)
Vem vet mest om dig: Jag själv, vore väl konstig annars?
Vad vill du ha just nu: ett skrattanfall
Vilka sjukdomar har du: inga (här vill alla som känner mig säga "dem i huvudet då?" men dem räknas inte som sjukdom, de är ett handikapp.)
Fobier:
jag verkligen hatar ormar, en vet inte om det räknas?
Känner du en snygg kille: of course. tror ni jag hänger med vad som helst eller?
Har du körkort: Nope, och det lär ju dröja lite...
Åsikt om jultomten: ja du, han har ett mjukt knä som man får sitta i...?
Vill du gifta dig:
jo men varför inte liksom? tids nog...
Tycker du att du är attraktiv: Jadå, jag gillar feta arslen. SÅ DET SÅ MARIE.
Din hårfärg och frisyr: jag är blond, lite halvt utväxt kanske, inget markant, men ändå. sen har jag ganska så uppklippt nu.. strax ovanför brösten som inte finns.
Skolväska just nu: ingen? har inte varit i skolan eftersom det är loov, så alla väskor är tomma på sånt som har med skolan att göra..
Har du glasögon: NOPE! and damn proud of it!
Hur ser din plånbok ut: svart med ett cp-hundhuvud på? tror det är en hund. haha. gul är den, hunden alltså.
Favorittv-program: Cityakuten och Hundra höjdare (Ett Herrans liv osv osv)
När ska du festa nästa gång: På lördag som aaaaaas! :D
Vad köpte du senast: två hotdogs, en med vitlök och ketchup och en med bara vitlök, till mig o Lisa.
Hur mycket pengar har du: sjukt mkt, kan inte ens räkna längre..
Hur svarar du i telefonen hemma: "ja det är Cissi" ("ja det är" knappt hörbart och går fort, så blir nog mest "Cissi" antar jag)
Senast kramat: Niklas.. när vi sa hej då. *bööl*
Vem sov du hos senast: Niklas? haha, eller hemma? äsch. Niklas.
Stjärntecken: Vädur
Perfektionist: Det går i vågor.. man får ju ryck, men nej, det är jag inte.
Ögonfärg: Grådaskiga
Kroppsform: det beror nog på vilken vinkel? haha, men allt fler påpekar mitt feta ass. pust.
Kall favoritdricka: vatten funkar fasiken alltid.
Varm favoritdricka: Café Latté brukar det bli..
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider..
Säger ofta: till Sara säger jag alltid "fattar du?" och "förstår du vad jag menar?" men konstigt att man måste se så att hon är med? vet inte om jag säger så mycket annat? de där värdelösa orden, typ; TYP, liksom, asså, ba
Saknar du någon:
mmm.. Niklas, redan. och så vill jag skratta lite med marie med. haha
Du fikade senast: I går!
Senast sedda film: Jersey girl, gick på 3an igår. ;)
Hur känner du dig nu: ganska skönt att vara hemma, men blandas en känsla av saknad och orken som inte finns att packa upp alla väskor..
Kan du laga mat: Oh yeas, men jag får inte chansen att visa det så ofta.
Vad pluggar du: Barn och fritidsprogrammet! men döm mig inte för det. jag är som vilken samhällare som helst. haha, vem som nu vill vara det?
Vad tycker du om fötter:
jobbigt när det blir skavsår, men bra att använda emot marie i brottningsmatcher.
Är du smart: det är ju en tokningsfråga. men jag är nog rätt bright :D
Snarkar du: nooo, möjligtvis om jag är förkyld?
Är du aktiv i skolan: jo men ibland gör jag ju vettiga saker där med. :)
Lesbisk: haha, nää. men jag gillar bröst?
När och varför grät du senast:
Jag minns inte..

Och nu är jag hemma i old town falköping igen. känns ganska gött faktiskt, men ingen höjdare att lämna Niklas. men what to do? idag hade jag kalas med min släkt för jag fyller år nästa söndag. men jag är ju inte hemma då så.. och på lördag är det party party! Med Elin och Marie och jag tycker verkligen det är jättehäftigt att hänga med äldre, så därför är jag en stalker som följer efter. men på lördagsnatten blir ju även JAG vuxen, även om de alltid kommer ligga lite före.. blabla, nåja, jag fick en hel del kläder, koppar och fat skitfina (men vågar inte ta med dem till fkp, haha, Sara kommer ha sönder dem:P) fick en rosa digitalkamera! haha, inget exklusivt, pappa sa att det itne gjorde så kt att jag tappade bort den, så det känns bra ändå, slippa ha panik över det liksom. bah, nu ska jag plocka upp lite kläder och så innan det är Cityakuten och allt annat på på tv som är sevärt idag.

KRAM!
Postat av: Marie

listor, jag älskar listor! du borde skriva flera, hihi :D

2007-04-09, 20:55:20 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Elin

CISSI DIN LILLA BAJS! VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ GLASÖGONORMAR DÅ?! VAVAVA?! Ska du komma på lördag eller? kanske du ska ändra uppfattning om oss som lider av ett synfel! hihi

2007-04-09, 21:35:31 - URL: http://snorren.blogg.se
Postat av: Jennifer

jaaaaag vill med fyllla vuxen.

2007-04-09, 22:13:33 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Catherine

du snygging, har inte riktigt fattat, är du från sthlm egentligen men pluggar i falköping? o isf hur kommer det sig? hade skitsvårt att fatta att du o marie umgicks när det stod sthlm på bilddagboken först, men nu kanske jag äntligen fattat rätt? :P
berätta:)

2007-04-09, 23:13:50 - URL: http://catat.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!