Helg igen då

ännu en bra helg har kommit och gått. i fredags kom min beloved niklas och det var totally wonderful. jag behövdeimage60 dock "jobba" lite, men det visade sig inte bli så mycket, så det var lugnt. det har varit volley2000 här i helgen typ 1500 små volleybollfantaster som spelar en stooor turnering. och jag och Patrick hade hand om webb-tv'n. dock fick vi hjälp av allas vår speaker M.Gustavsson. hahha, nåja, han gjorde vårt arbete så mycket lättare. lördagen vaknade jag tillsammans med min looooove (kan inte i ord beskriva hur underbart det ääär) dock så skulle jag börja jobba halv 9 så han sov vidare. sen jobbade jag hela dagen, det vill säga typ 1 minut i slutet på varje match (ca 6 matcher på fm och kanske 4 på em), hade lite intervjuoffer och liknande. blabla. sen fick jag sluta lite tidigare, kom hem duschade försökte ta igen mig lite. haha, sen fick vi lite bråttom så Nirre fick cykla och hämta en sallad till mig och en kebabtallrik till honom och så fick jag fixa mig under tiden, så käkade vi mötte upp Ernesa och Mats och började traska upp på berget. lyckades träffa rätt person och fick skjuts. en stel-i-början-men-sen-jävligt-bra-förfest och sen ned till Terassen (det gäller ju att ta igen allt nu när jag fyllt 18...). i början vare väl lite ont om folk, eller vad säger du KG? haha. men sen blev det jäävligt nice och kom en hel del folk som jag faktiskt kände! (nej marie inte old-turk-gunnar) utan massa fräscht folk! iih. kom hem sen och sov lite, upp och jobba (dock vid 10, kändes som 7?) sen har jag umgåtts med Patrick och Nirre tills han skulle åka hem. :( too bad för mig. liksom saknar redan pust.

well, nu är jag cp trött, tänker äta chips och SOVA!
Postat av: Marie

haha, gillar du ordet "dock" eller? ;) du är inte på msn, miffo. jag tycker inte om när du inte finns där, hihi.

2007-04-22, 21:26:19 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!