I know you've missed me

JAG LEVER! believe it or not. jag hinner inte skriva så mkt idag heller. har varit på landet flera dagar, käkat massor, myst och osv. men strax är det middag och sen blire nog lite chips och dipp (typ hundra år sen?) och mooovie.

jag längtar o laddar redan till nästa helg. för då äre fekke som tusan. 7 dagar kvar, puh. men vi drar ju ut redan om 6 dagar. wiho.

trist att johanny inte vart hemma, men har ändå lyckats träffa mycket folk och handlat lite smått och gott, så nu måste bara värmen komma. och marie, i have fucking missed you. haha, bra engelska, men det true. fniss.



Postat av: Marie

hoppas ditt lov har varit greeeeeat pluffsis, hihi. du får höra va dig när du är in town igen! THAT'S AN ORDER BITCH! :) nu ska jag åka och handla påskgodis, sen ska jag ner till ondskefulla elin. PUSS!

2007-04-08, 17:21:02 - URL: http://marrebarre.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!