pure happiness

image61image62

Detta, mina vänner, är ren och skär lycka. det är sånt som jag bara tar för givet (förlåt SaraP, och alla andra). Detta är ett lag om är byggt på kärlek och som delar allt. Vinster och förlust, glädje och lycka, sorg och tårar. Och ni är banne mig ibland mitt allt. Man känner en samhörighet med några, några man alltid kan gå till. Vi delar något, som mycket få personer får en chans att prova på. Vi har fått 3 år tillsammans, 3år att skapa massa nya minnen, 3år att skapa en ny familj med.

Visst är vi delade i olika lag ibland. Landslaget har varit på massa resor, Spanien, Lettland, Tyskland, Schweiz, Danmark, säkert fler ställen jag inte orkar rabbla upp nu. Haha, vi vilket fall så har vi fått uppleva otroligt mycket roligt tillsammans, vara på många platser tillsammans. Platser vi kanske annars inte skulle åkt till. Men det har också varit matcher med div.2, då kanske vi bara åkt till Säter, eller vart vet jag? Kul har det i alla fall varit. Elitserien denna säsong har verkligen varit ett äventyr, vi har fått chansen att prova på något stort, och jag måste säga att vi klarat det superbra. Visst tror jag att vi har kapacitet att vinna lite fler matcher än vad vi gjort, men å andra sidan är detta bara uppvärmning, nästa år, det är det gäller.

Jag måste säga att jag fruktar, jo, fruktar, nästa år. Hur gärna man än vill komma ut i livet, och hur mycket jag än vet om att, det enda som är bestående i livet; är förändring. Så kan jag ändå inte låta bli att fälla en tår för att ännu en gång lämna sitt eget liv bakom sig, lämna allt det som  nu är vardag, och ännu en gång ge sig ut på äventyr.

Jag vet i alla fall, att mitt livs bästa beslut, var att flytta hit, hitta er (och hitta mig).

all love for you bitches!
Postat av: Hannah

Jag går sista året nu, så det är studentdax snart ;) Själv? Ja, jag har trivts jättebra, till skillnad från andra i min klass som valt linjen för att dom hört att den var "slapp" ;) Tji fick dom

2007-04-25, 21:05:38 - URL: http://hannahlillemor.blogg.se
Postat av: sara

Ja jag klagar inte, eller jo lite, men inte jättemkt =P är bara så extremt trött på att plugga såhär i sluttampen men de får gå de sista =)..men jag är nervös som sjöen inför studenten, dock på ett bra sätt =) Å att tjäna lite extra cash då å då gör ju inte saken värre ;)

2007-04-26, 13:39:03 - URL: http://saaaris.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!