she took my soul when i chosed laughter instead

image54
som ni vet så stannade jag ju hemma igår. och innan jag gick och lade mig så pratade jag med en klasskamrat på msn (mitt andra hem, oh yeas) och han frågar om inte jag vill döma volleyboll istället för  att gå på de vanliga lektionerna (idrott, engelska, svenska). vill jag det? VISST VILL JAG DET. så jag skickar ett budskap med en annan klassis som ska meddela att jag har annan elevaktivitet så jag skulle slippa. känner mgi verkligen såå skoltrött nu för tiden, vill prestera bra, men har ingen motivation. endast betyget skulle få mig att kämpa, men det känns typ försent? jag vet inte. det känns bara jobbigt. jag gör inget, ändå blir jag besviken när jag får tillbaka mina arbeten. dumbo. nåja. den där volleyboll turnering ägde då rum i fredriksbergsskolan (som för övrigt bara innehåller 9or iår, vilket måste vara sjukt tråkigt för dem). och det var väl rätt soft, fick sällskap av min klassis Markus och en annan Cicci, fast med C. haha. i vilket fall. en del av de här "ungarna" tycker jag bara så synd om liksom. man ser så himla tydligt utifrån vad alla har för roller. och visst minns jag hur det var att gå i 9an, självklart gör jag det, och jag klandrar dem inte, jag bara önskar att man hade chansen (att nån gjort så på mig) att liksom gå in och förändra, att berätta för de utstötta att det inte är hela livet, att ens klass"kamrater" inte borde få chansen att påverka så mycket som de gör. att deras töntiga skratt bara finns där för att göra dem själva hörda. jag hade ett sånt klockrent exempel, en kille som typ var KASS på volleyboll (klandrar honom inte för det heller) men istället så började han t.e.x att dra upp sina mjukisbyxor sådär ÄCKLIGT högt ni vet? typ 3-4ggr bara för att några mesiga killar på bänken skrattade...? sen nr inte det funkade, ja då dissade han sitt lag och SATTE SIG PÅ BÄNKEN SJÄLV?! jag fick typ damp på han, så jävla osjysst mot de stackarna som stod kvar på plan (som alla var bollrädda? moahha) nåja. sen var han tillbaka på plan igen när det passade och så sabbade han alla bollar på volleybollspråk för er som förstår så smaschade han bollen direkt på serven (som man inte ens får göra) och gjorde så den åkte överallt och sen låtsades att han var lack för att han missat medans killarna p bänken fnissade. för att göra honom nöjd? vad vet jag.. i vilket fall så bara störde jag mig på han som fan, för han trodde verkligen att han var centrum för allt, han ville verkligen vara det, och han lyckades, annars hade han inte kunnat få MIG så irriterad?haha, sen de där tjejerna som typ spelar i utsläppt hår och väärsta makeupen, jag säger inte att man måste älska sport, men man kna ju t.e.x sätta upp håret för att underlätta det man ska göra eller? jag vet inte. haha. jag minns bara hur det var, man trodde man var allt och nu i efterhand inser man att man var absolut ingenting. blabalbla. så, lite irritation of the day.

jag har ju som vanligt tränat, och det var väl okej, vissa saker funkar bara inte, men så är det ju, och som tur var har vi ju ändå inga matcher så, spelar roll liksom. blablablaaaaa. jag och min fina sambo Sara skulle kolla på en film idag, men när vi sett typ några minuter så ringer nån till sara och hon pratar lite, så fortsätter vi, sen efter typ 15 min så runger Leif, då har han fått strömavbrott och behöver verkligen nått att fördriva tiden med, pratar emd sara i yp 10 min, sen ville han prata med mig och tiden går.. några kommer och ska kolla in vår lägenhet, de som ska flytta in efter sommaren. och ja, sen säger jag och sara att VI TAR DET HÄR IMORN. man orkar liksom inte. blabla. imorn ska jag dessutom ha kalas med Karro! för hon ska kolla på pojk- och flickSM i helgen, så hon kanske itne kan vara med på mitt "riktiga" kalas. så jag får köpa en tårta enbart till henne. men det gör jag så gärna. :D fniss.

Imorgon så är det vattenbasket att börja dagen med. vi får väl se hur det blir, blek och fet, haha, alltid lika underbart vissa dagar. MEN jag har ju en ny bikini som måste invigas (självklart i odenbadet). jag vill till Mallorca nuuuu, jag vill vara med Niklas, och jag vill inte att han ska vara sad, jag vill att han ska veta att han gör mig lycklig. you do, honey.
Postat av: Marie

hej din fis, NU KOMMENTERAR JAG! hihihi. jag tänker inte träffa dig när du kommer hem från mallorca..bara när jag kommer hem från bulgarien, moahaha. då är du vit igen, hihi. fnissisar (du vet vad som händer om du använder det). PUSSIS!

2007-04-13, 23:40:10 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Catherine

tack gullunge!

2007-04-14, 22:00:18 - URL: http://catat.blogg.se
Postat av: jennifer

GRATTIS :)

2007-04-15, 11:07:14 - URL: http://jennifer89.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!