stockholm happieness

image45shopping idag i stockholm, vackra stad! Emma och jag drog in vid kvart över 10 och inne i stan träffade vi även på den vilsna själen till Anna så hon fick gå med oss. massa pengar gick det åt, framförallt på H&M, där kan man ju få lite mer för pengarna, lagom mycket pengar för saker man ändå byter ut inom snar framtid. för er som inte uppmärksammat att jag fyller år snart (13 dagar) så jag kommer få mycket av det jag köpt av min släkt på måndag då jag tänkt bjuda på kalas för dem. känns himla nice att få dra på sig lite fräscha klänningar och tunnikor, lite nya örhängen och en bikini att kämpa till sig en hyfsad figur för.

kom hem och var trött i fötterna som satan, att gå in skor på shoppingtur är kanske inte det bästa.. tänkte ju som sagt träna med mitt gamla lag idag. men sen ringde Ina, som jag inte träffat sen i somras (hon har ju vart i australien och nya zeeland och grejer) så kände att vi hade lite att ta igen, och detta var enda dagen som fungerade, så: skippa träning blev enda rätta. så jag stannade hemma och vilade benen, så kom Ina körandes och jag fick mig ett påskägg. vi snackade massa och gjorde pannkakor med grädde och grejer. sen var det Anna Phil (mest för Inas del, men det var rätt spännande) sen var det Cityakuten (Ina åkte i första pausen) sen var det Hundra höjdare och så har jag ju datan framför tv'n och då slutar det ju här. ska nog gå och sova strax.

imorgon ska jag klippa mig 11.30 sen är det middag hos morfar och mormor, himla mysigt. får se om jag hinner en sväng til täby C också. har ju egentligen handlat massa idag, skulle vara ett par jeans som skulle sitt fint. emn vi får se om jag hinner och så. tänkte träna imorn istället, så vi får se vad som hinns med.

nåja, sista för dagen är:

KRYA PÅ DIG MARIE hoppas verligen du mår bättre imorgon och att allt går bra. tänker på dig...

Niklas+Cecilia= Perfectly together
Postat av: jennifer

idag ska jag till Göteborg, och jag hoppas på att hitta lite klänningar och tunikor med, hihi! puss!

2007-04-03, 08:00:27 - URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

jag mår bäääääääättre idag. sing halleluja singing halleluja!

2007-04-03, 09:27:11 - URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Andréa

Tjenis Cissi!
Tänkte bara fråga om du är i stockholm hela lovet? Har själv påsklov nu så tänkte fråga om du ville ta en fika i stan imorgon lr på torsdag?
Kramis

2007-04-03, 12:56:47 -
Postat av: icka

usch för skoskav, men kul med nya skor. och yes för det snygga hjärt-halsbandet :)

2007-04-05, 01:04:08 - URL: http://ickas.blogg.se
Postat av: Cecilia

Fint halsband, var har du köpt det?

2007-04-10, 09:22:39 - URL: http://thececilia.blogg.se

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!